Pakiv - România

 

Alba Iulia, Alba, ROMÂNIA
Str. Emil Racoviță, Nr. 76

POSTUL: Expert realizare planuri de afaceri

Înapoi la joburile inactive

 

Denumirea postului: Expert realizare planuri de afaceri (242217 - Expert informatii pentru afaceri)

Tipul postului: Post vacant

Perioada: determinată

Durata: 5 luni

Norma de lucru: 4 ore/zi

Localizare: Alba Iulia şi judeţele: Alba, Harghita, Covasna, Mureş

Cerinţe: - Studii:  Studii superioare finalizate cu promovarea examenului de licenţă;

               - Experienţă specifică: Experienţă generală de minim 2 ani şi experienţă specifică în privinţa activităţii de consiliere pentru construirea şi consolidarea planurilor de afaceri - 2 ani;

                - Competenţe: Istoricul de participare la implementarea activităţilor similare în cadrul proiectelor FSE reprezintă un avantaj;

                                  Cunoştinţe medii de operare cu pachetul Microsoft Office şi internet;

                                  Cunoştinţe medii de comunicare în limba engleză.

 

Ce căutăm?

O persoană abilitată în implementarea demersului de consiliere pentru realizarea planurilor de afaceri, care să îndeplinească condiţiile de mai sus şi care demonstrează abilităţi superioare de comunicare şi relaţionare, organizare, promovare, facilitare transfer de cunoştinţe, lucru în echipă, autonomie şi responsabilitate şi de bună gestionare a timpului de lucru.

 

Ce vei face?

  • Îndrumarea cursanţilor în vederea realizării planurilor de afaceri;
  • Menţinerea legăturii cu cursanţii pe toată durata realizării planurilor de afaceri;
  • Asigurarea sprijinului pentru cursanţi în vederea elaborării planurilor de afaceri;
  • Menţinerea legăturii cu formatorii în vederea complementarizării activităţii de formare cu cea de realizare a planurilor de afaceri;
  • Desfăşurarea unor întâlniri cu cursanţii şi sprijinirea acestora în procesul de realizare a planurilor de afaceri.
  • Întocmirea, îndosarierea, scanarea şi pregătirea pentru arhivare a documentelor specifice demersului de mediere pentru plasarea pe piaţa muncii;
  • Participarea la şedinţele de lucru din cadrul proiectului.

 

Ce oferim?

  • Oportunitatea de dezvoltare profesională în cadrul unei echipe dinamice în domeniul implementării proiectelor finanţate FSE,
  • Condiţii optime de lucru, salariu atractiv.

 

Aşteptăm cu interes C.V.-ul tău, în format Europass la adresa de e-mail pakiv_romania@yahoo.com, până în data de 24.03.2018. Selecţia se va face în urma analizei CV-urilor şi a participării la interviu a candidaţilor compatibili cu cerinţele din anunţ. Angajarea se face după aprobarea notificării pe post de către OIRPOSDRU Centru.

Informaţii suplimentare se pot obţine la nr. de telefon 0258.811.170

 

 

Denumire organizație: Asociația Pakiv România

CUI: 18115500

Nr. de la Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor: 42 / 27.10.2005;

Adresa poștală: Str Emil Racoviță, Nr. 76, Alba Iulia, Județul Alba

Tel. / Fax: 0258811170

E-mail: pakiv_romania@yahoo.com

Facebook: Asociatia Pakiv Romania

Persoană de contact: Gruia Ioan Bumbu


 
 
 

 

Copyright 2017 © pakiv.ro Webmaster www.virtualsolution.ro