Pakiv - România

 

Alba Iulia, Alba, ROMÂNIA
Str. Emil Racoviță, Nr. 76

Servicii închiriere autoturism

Înapoi la achiziţii

 

 

Asociaţia PAKIV România, Partener in cadrul proiectului „S.C.O- Sprijin pentru Calificare, Ocupare" COD SMIS 157605, proiect finanţat prin Programul Operaţional Capital Uman, achizitioneaza servicii de inchiriere autoturism pentru buna implementare a activitatii A1 şi A2, conform specificaţiilor tehnice mai jos menţionate.

 

Nr.crt.

Denumire produse/ servicii/ lucrări

Specificatii tehnice minime

Cantitate

1

Servicii inchiriere autoturism

-        Autovehiculul transport persoane face obiectul unui contract de achiziţii publice de servicii de închiriere autoturism.

-        Autovehiculul va trebui să îndeplinească condiţii de fiabilitate, securitate, confort, echipare şi protecţie ambientală în conformitate cu ultimele standarde în vigoare.

-        Caroseria va fi prevăzută cu uşi de acces a pasagerilor distincte faţă de uşa de acces a şoferului.

-       Perioada în care autoturismul  care face obiectul achiziţiei  nu va depăşi 8 luni de la semnarea contractului  de închiriere, dar nu mai târziu de data de 31.12.2023, rata de închiriere va fi calculată începând cu data procesului verbal de recepţie a autoturismului;

-       Autoturismul  pus la dispoziţie va fi însoţit de următoarele documente, în limba română, necesare pentru a asigura condiţii optime utilizatorului:

  • certificatul de înmatriculare în original;
  • carnetul de întreţinere şi de garanţie al autoturismului;
  • manualul de utilizare şi întreţinere al autoturismului;
  • asigurare facultativa auto tip CASCO;
  • cartea verde în original;

1

 


Cerinţele  minime generale  ce  trebuie  sale indeplineasca  autovehiculul

Ofertantul va include in oferta tehnica urmatoarele elemente:

-       Specificatii tehnice, prin care sa demonstreze corespondenţa propunerii tehnice cu specificaţiile invitaţiei de participare,

-       Pliante şi documente din care sa rezulte elemente constructive şi performanţele tipului de produs ofertat şi orice alte informatii pe care ofertantul le considera necesare,     

-       Graficul cu reviziile ce trebuie efectuate în perioada închirierii si locatia unde se pot face reviziile.

Termenul de livrare maxim acceptat este de 2 zile de la semnarea contractului între părţi.

Nr. crt.

Parametri tehnici şi funcţionali

Cerinţele beneficiarului

1.      

Destinaţie

Transport persoane

2.      

Tipul motorizării

1.5- 2.2 litri

3.      

Tracţiune

Cu opţiune tracţiune integrală

4.      

Tip carburant

Diesel (Motorina) sau Benzina

5.      

Putere

Minim 120 CP

6.      

Capacitate cilindrică

Intre 1500-2200 cmc

7.      

Transmisia

Cutie de viteze automata

8.      

Locuri

5 locuri

9.      

 

 

Sistemul de rulare

Jante aliaj între 17-20 inch cu anvelope pentru uz rutier, care sa asigure circulaţia autoturismului pe drumurile publice in siguranţa, pentru toate stările meteorologice. Pneuri pentru sezonul de vara si respectiv de iama.

10.   

Consum mediu declarat

(1/100 km)

max 7,5 litri/100km

 

11.   

   Norma de poluare

Minim Euro 6

12.   

Direcţia

Servo

asistata

13.   

  Închidere

Centralizata, cu telecomanda acţionată de la distanta.

14.   

 

Siguranţa

 

 

 

 

 

 

  • Etriere din aluminiu
  • Sistem de avertizare părăsire banda
  • Windowbag-uri
  • Frâna de parcare electrica
  • Sistem de avertizare coliziune frontala
  • ABS, ASR, BAS, EBD, Hill Holder)
  • Sistem de frânare (electro-mecanic)
  • Tetiere anterioare active
  • Semnalizare acustica temporizata si vizuala prindere centuri de siguranţă pentru toate locurile
  • Airbag-uri laterale anterioare
  • Sistem Isofix pe bancheta posterioara
  • Centuri de siguranţă posterioare (3) auto rulante, cu pretensionare
  • Senzori de parcare posteriori
  • Sistem de asistenta la coborârea pantelor
  • Sistem de frânare autonom cu sistem de recunoaştere a pietonilor
  • Sistem anti-incendiu
  • Airbag-uri laterale posterioare
  • Airbag şofer si pasager (cu posibilitate de dezactivare airbag pasager)
  • Centuri de siguranţă anterioare cu pretensionare si limitator de sarcina
  • Sistem de monitorizare a presiunii in pneuri

15.   

 Confort pasageri

Tetiere anterioare si posterioare (3), reglabile in înălţime

  • Proiectoare de ceata
  • Rezervor cu capacitate mărita 64 litri (doar pentru motorizarea benzina)
  • Climatizare automata pe 2 zone
  • Rulou acoperire portbagaj
  • Guri de ventilaţie pentru locurile din spate
  • Comenzi audio pe volan
  • Scaun şofer si pasager reglabile manual pe 6 direcţii
  • Geamuri posterioare acţionate electric
  • Servodirecţie activa
  • Computer de bord
  • Sistem antifurt
  • Hayon cu acţionare electrica
  • Plafoniera posterioara
  • Incinta portbagaj cu iluminare
  • Geamuri anterioare acţionate electric, automate, cu senzor de obstacol
  • Volan si schimbător de viteze îmbrăcate in piele
  • Parasolar şofer si pasager cu oglinda
  • Display color de min. 3.5" integrat in instrumentele de bord
  • Priza de curent min 12V
  • Faruri reglabile cu aprindere automata
  • Închidere centralizata cu telecomanda
  • Covoraşe
  • Torpedo cu iluminare
  • Lumini de curtoazie in usi
  • Cruise control
  • Lumini de zi
  • Spaţiu de depozitare pe partea şoferului
  • Sistem multimedia cu ecran de min. 6.5" USB si rotary pad
  • min. 8 difuzoare
  • Oglinzi exterioare reglabile electric, încălzite, cu carcasa in culoarea caroseriei
  • Start&Stop
  • Suport pahare pe tunelul central
  • Senzor temperatura exterioara
  • Volan reglabil in înălţime si axial
  • Buton pornire motor pe volan

16.   

 Alte dotări obligatorii

Roată de rezervă

Trusă de scule, cheie specială pentru demontat roţi

Pachetul Legislativ obligatoriu conform Ord. 2218/2005, respectiv trusa medicală, triunghi reflectorizant şi extinctor.

17.   

 Stare autoturism

Rulat între 0-100.000 km

 

Garantii       

Garanţia tehnică pentru autovehicul va fi de minim 8 luni de la data livrării către beneficiar, dar nu mai târziu de data de 31.12.2023.

Număr de km estimaţi : 50.000 km/an

 

Criteriul pentru atribuirea contractului de achiziţie publica

Atribuirea contractului de achiziţie publică se va efectua în baza aplicării criteriului de atribuire ,,preţul cel mai scăzut", conform art.187, alin. (3), lit. a), din Legea 98 / 2016 privind achiziţiile publice.

Cerinţele impuse de către autoritatea contractantă prin caietul de sarcini sunt considerate cerinţe minimale şi obligatorii pe care trebuie să le îndeplinească oferta.

Modul de întocmire şi pezentare a ofertei

Oferta va fi elaborată respectând ordinea şi configuraţia specificaţiilor tehnice stabilite de către autoritatea contractantă prin prezenta invitaţie de participare, astfel încât să poată fi comparată cu celelalte oferte.

              Durata  de valabilitate a ofertelor va fi de minim  90 de  zile. Orice ofertă valabilă pentru o perioadă mai mică de 90 de zile va fi respinsă de comisia de evaluare ca fiind neconformă.

              Prezentarea ofertei se va face, indicând dotările (minim cele incluse în prezenta invitaţie de participare), precum şi calculele ratelor lunare (chiriei) pentru întreaga perioadă de  8 luni, dar nu mai târziu de data de 31.12.2023, în care se derulează contractul de închiriere autoturism.

              Ofertele elaborate vor respecta în totalitate cerinţele din prezenta invitaţie de participare, considerate cerinţe minimale.

              Ofertele vor conţine cheltuieli, considerate obligaţii de plată pentru beneficiar inclusiv sumele referitoare la asigurări (poliţa CASCO, RCA, rovignetă, taxă înmatriculare, cost numere provizorii şi definitive).

              În cadrul ofertelor va fi precizată şi durata de garanţie tehnică, care nu trebuie să fie mai mică decât cea prevăzută în prezenta invitaţie de participare. Orice perioadă mai mică a garanţiei tehnice decât cea specificată în caietul de sarcini va conduce la declararea acelei oferte ca fiind neconformă.

 

Propunerea tehnica

Propunerea tehnică va cuprinde specificaţii tehnice astfel încât să se poată compara cu condiţiile prevăzute în caietul de sarcini.

              Propunerea tehnică va cuprinde de asemenea:

-        Termenul de livrare,

-        Termenul de garanţie pentru exploatarea normală a bunului care va fi de minim 8 de luni, dar nu mai târziu de data de 31.12.2023.

-        Unităţile specializate (service) unde vor fi remediate eventualele defecţiuni, vor fi efectuate reviziile periodice etc.

-        Se va prezenta o descriere a specificaţiilor tehnice pentru performanţă tehnică şi economică, astfel încât vehiculul ofertat să fie eficient din punct de vedere energetic respectând normele de poluare la data ofertării, să înregistreze valori ale emisiilor de CO2, particule şi alte elemente poluante, scăzute raportate la necesităţile autorităţii contractante (caracteristicile tehnice ale autovehiculului).

-        Specificaţii tehnice, prin care să demonstreze corespondenţa propunerii tehnice cu specificaţiile caietului de sarcini ,

-        Pliante şi documente din care să rezulte elemente constructive şi performanţele tipului de produs ofertat şi orice alte informaţii pe care ofertantul le consideră necesare,

-        Graficul cu reviziile ce trebuie efectuat în perioada închirierii autoturismului, explicit în ce constau acestea, eventualele materiale sau piese de schimb necesare,

-        La livrare autovehiculul va fi însoţit de certificate de conformitate emise de către producător in copie (originalul fiind transmis cumpărătorului-firma de închiriere),

-       Termenul de livrare nu va depăşi 10 zile calendaristice de la semnarea contractului.

Propunerea financiară

Propunerea financiară va cuprinde, în mod obligatoriu, următoarele informaţii:

1.     Va cuprinde informaţii cu privire la preţ, asigurări, orice alte tarife incluse şi considerate obligaţii ale beneficiarului, modalităţi de plata, calculul ratelor (chiriei) pentru întreaga perioada in care se derulează contractul de închiriere autoturism, precum şi alte eventuale condiţii financiare şi comerciale legate de derularea contractului.

2.     Propunerea financiară trebuie sa conţină de asemenea şi scadenţarul de plăţi lunare pe toata perioada de închiriere.

3.     Valoarea ofertată va fi detaliată atât în lei, cât şi în euro, cursul valutar BNR de la data elaborării ofertei.

4.     Rata va conţine toate costurile solicitate inclusiv:

Chiria,

Taxa de înmatriculare,

Cost numere înmatriculare(provizorii),

Cost numere definitive,

Cost rovigneta,

Cost asigurare CASCO pentru întreaga perioada de închiriere,

Cost asigurare RCA pentru întreaga perioada de închiriere,

Cost pachet întreţinere,

Orice alte cheltuieli considerate obligaţii ale beneficiarului.

5.     Pachetul de întreţinere va include:

Inspecţii tehnice periodice (ITP) şi reparaţiile recomandate cu ocazia acestora, Reviziile periodice conform cu recomandarea producătorului,

Întreţinere  neprevăzuta:  reparaţii   şi/sau  înlocuiri  (cauzate de  defectări)

Eventualele defecţiuni generate de defecte de fabricaţie vor fi in sarcina furnizorului, fără plata suplimentara din partea beneficiarului.

Propunerea   financiara   va  conţine de  asemenea propunerea  de  contract de închiriere autoturism.

Livrarea şi recepţionarea autovehiculului:

Recepţia autovehiculului se va face după cum urmează:

Vehiculul   trebuie  sa  fie predat către Achizitor la sediul acestuia,  respectiv  Asociaţia PAKIV România  Alba Iulia str. Emil Racoviţă nr. 76.

 

Înainte de livrarea vehiculului, Furnizorul va trebui:

-       sa constate ca vehiculul este conform;

-       sa controleze ca este dotat cu documentaţia de bord

-       sa verifice ca vehiculul sa fie dotat cu doua rânduri de chei,  documentaţie  care  conţine eventualele coduri pentru pornirea manuala in caz de urgenţa, dublura la telecomanda antifurt  (daca este prevăzut)

-       sa verifice existenţa pachetului legislativ şi a dispozitivelor de urgenţa (trusa medicala, 2 triunghiuri reflectorizante, extinctor) şi accesoriile prevăzute  (covoraşe interioare);

-       sa verifice ca vehiculul sa nu prezinte daune vizibile.

În momentul predării, concomitent, responsabilul numit de achizitor şi responsabilul furnizorului, vor trebui sa efectueze verificările de mai sus şi sa întocmească un Proces verbal de Predare-primire care reprezintă documentul prin care achizitorul preia vehiculul pe toata durata Contractului. Procesul verbal de predare-primire va trebui sa conţină minim următoarele informaţii,  cu posibilitatea de a adăuga eventuale informaţii ulterioare utile care pot sa fie evaluate de Achizitor:

-       Descriere vehicul, număr de înmatriculare, şasiu, culoare, accesorii, inventar;

-       Km la livrare;

-       Data şi ora livrării;

-       Eventuale reclamaţii.

Procesul verbal trebuie sa fie redactat in trei exemplare, de reprezentatul furnizorului împreună cu personalul Achizitorului şi va trebui sa fie semnat de ambii. Doua exemplare ale procesului verbal rămân la Achizitor, dintre care unul la bordul vehiculului, iar un exemplar la Furnizor;

Orice viciu, defect de funcţionare  sau  defecţiune  la vehicul  care  face  ca acesta  sa nu poată fi folosit sau sa reprezinte un pericol in funcţionare, va fi anunţat de Achizitor  Furnizorului imediat folosindu-se de un Call Center sau adresându-se punctului de  asistenţa stabilit cu furnizorul.        

Furnizorul garantează că, la data recepţiei, autovehiculul corespunde normelor tehnice in vigoare precum şi cerinţelor din prezenta invitaţie de participare.

Modalităţi de plată

Cu ocazia încheierii contractului de servicii închiriere autoturism nu se va constitui avans.

Plăţile ratelor de închiriere autoturism se va efectua in Lei.        

Plata se va face in maxim 30 zile de la data acceptării şi înregistrării facturii la sediul beneficiarului.

 

 

Va rugam sa ne transmiteti o oferta (deviz), în conformitate cu formularele obligatorii pe care le găsiţi pe site-ul Asociaţiei PAKIV România - www.pakiv.ro cel tarziu la data de 09.05.2023, ora 19:00, la adresa achizitorului din Alba Iulia, Str. Emil Racoviţă, nr. 76, judeţ Alba, telefon 0258811170 sau pe e-mail, la adresa pakiv_românia@yahoo.com pentru reperele detaliate mai sus.

Fiecare ofertant are obligaţia de a depune, impreună cu oferta tehnico-financiară, următoarele documente obligatorii:

a) declaraţie privind neincadrarea in prevederile referitoare la conflictul de interese din Legea nr. 98/2016;

b) Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 de zile;

c) Perioada de valabilitate a ofertei este de minim 90 zile.

Documente:

Invitaţie de participare

Formulare

Data: 04.05.2023

Ştiri

 

Denumire organizație: Asociația Pakiv România

CUI: 18115500

Nr. de la Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor: 42 / 27.10.2005;

Adresa poștală: Str Emil Racoviță, Nr. 76, Alba Iulia, Județul Alba

Tel. / Fax: 0258811170

E-mail: pakiv_romania@yahoo.com

Facebook: Asociatia Pakiv Romania

Persoană de contact: Gruia Ioan Bumbu


 
 
 

 

Copyright 2017 © pakiv.ro Webmaster www.virtualsolution.ro

 

http://pakiv.ro