Pakiv - România

 

Alba Iulia, Alba, ROMÂNIA
Str. Emil Racoviță, Nr. 76

PERformanţa prin FORMarea profesionala continua a Resurselor Umane pentru competitivitatea economica a firmelor - PERFORM – RU - 301645

sigle UE şi guvern

PERformanţa prin FORMarea profesionala continua a Resurselor Umane pentru competitivitatea economica a firmelor - PERFORM - RU

cod SMIS 301645

Componente proiect:

  • Cod apel: PEO/78/PEO_P9/OP4/ESO4.7/PEO_A36
  • Titlu apel: "Ţine pasul" - Regiuni mai putin dezvoltate
  • Obiectiv de politică: O Europă mai socială
  • Prioritate: P9.Consolidarea participării populaţiei în procesul de învăţare pe tot parcursul vieţii pentru facilitarea tranziţiilor şi a mobilităţii
  • Obiectivul specific: ESO4.7_Promovarea învăţării pe tot parcursul vieţii, în special a oportunităţilor flexibile de actualizare a competenţelor şi de recalificare pentru toţi, ţinând seama de competenţele antreprenoriale şi digitale, printr-o mai bună anticipare a schimbării şi a cerinţelor de noi competenţe bazate pe nevoile pieţei muncii, precum şi prin facilitarea tranziţiilor profesionale şi promovarea mobilităţii profesionale
  • Fond: Fondul Social European+
  • Operaţiune: Implementarea programului „Ţine pasul"

 

Caracteristici proiect:

  • Regiunea de implementare: Regiunea Centru
  • Judeţe: Alba, Sibiu, Mureş, Braşov, Harghita, Covasna
  • Durata proiectului: 30 luni
  • Perioada de implementare: 01.07.2025-31.12.2027
  • Valoarea totală eligibilă a proiectului: 4.963.636,67 lei
  • Valoarea eligibilă nerambursabilă din parte fondurilor (FEDR/FSE+/FC/FTJ): 4.097.367,05 lei
  • Valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul de stat: 723.064,77 lei
  • Valoarea contribuţiei eligibile a beneficiarului: 143.204,85 lei

 

Parteneri din proiect:

Beneficiar: GLOBAL COMMERCIUM DEVELOPMENT SRL

Parteneri: ASOCIAŢIA PAKIV ROMÂNIA

 

Obiective proiect:

Obiectivul general 

este dezvoltarea şi actualizarea competenţelor specifice ale angajaţilor din cadrul entităţilor juridice din Regiunea Centru, ca urmare a evoluţiilor tehnologice rapide şi a apariţiei de noi competenţe prin acţiuni relevante pentru piaţa forţei de muncă şi care să faciliteze accesul la un loc de muncă sau păstrarea unui loc de muncă.

 

Obiective specifice:

O.S.1 - Creşterea gradului de conştientizare a cel puţin 601 persoane (angajaţi şi angajatori) din Regiunea Centru privind importanţa participării la programele de formare profesională continuă, care să contribuie la creşterea competitivităţii economice a firmelor angajatoare, pe o durata de 30 de luni.

O.S.2 - Îmbunătăţirea accesului la servicii de ocupare şi dezvoltare profesională (consiliere profesională, formare profesională şi transfer de bune practici) a cel puţin 601 persoane din grupul ţintă (angajaţi, inclusiv persoane care ocupă poziţii de management) din Regiunea Centru, pe domeniile de activitate identificate ca fiind de interes pentru acestea şi pentru entităţile juridice angajatoare şi care să faciliteze accesul la un loc de muncă sau păstrarea unui loc de muncă, pe o durata de 30 de luni.

 

Grup ţintă proiect

 

Grupul ţintă al proiectului este format din 601 persoane cu vârsta cuprinsă între 18 şi 65 ani, care deţin calitatea de angajaţi cu contract individual de muncă (cu normă întreagă sau cu timp parţial), inclusiv persoane care ocupă poziţii de management, ce provin din entităţi juridice din Regiunea Centru.

 

Activităţi proiect

Activitate: A0 Realizarea analizei de nevoi iniţiale în vederea identificării necesarului de formare profesională din perspectiva nevoilor pieţei muncii

SA.0.1. Realizarea analizei de nevoi iniţiale în vederea identificării necesarului de formare profesională din perspectiva nevoilor pieţei muncii

Activitate: A1 Furnizarea de servicii specializate pentru stimularea ocupării

SA.1.1. Identificarea, selectarea şi menţinerea grupului ţintă în activităţile proiectului

SA.1.2. Furnizarea de servicii specializate pentru stimularea ocupării pentru persoanele din grupul ţintă

Activitate: A2 Organizarea şi derularea de programe de formare profesională

SA.2.1. Organizarea şi derularea de programe de formare profesională

Activitate: A3. Managementul proiectului

SA.3.1. Managementul general al proiectului

SA.3.2. Decontarea cheltuielilor indirecte

SA.3.3. Informare şi publicitate proiect

 

Rezultate preconizate:

  • Rezultate A0.1 

    1 Metodologie de management general al proiectului.

    1 Metodologie de monitorizare a proiectului.

    1 plan de implementare - Planul de proiect.

    cel puţin 4 rapoarte management/activităţi.

    cereri de plata/ rambursare + raportări tehnico-financiare, depuse conform planificărilor.

    1 plan de management financiar/procedura de management financiar.

    1 plan de achiziţii ale proiectului/procedura de achiziţii.

    1 Ghid de conduita privind respectarea egalităţii de şanse şi tratament între femei şi bărbaţi şi integrarea perspectivei de gen

  • Rezultate A0.3

    planul de informare şi publicitate a proiectului

    materiale publicitare: un afiş cu informaţii despre proiect, flyer proiect

    2 comunicate de presa (la început şi final proiect)

    1 secţiune web dedicata proiectului, în cadrul site-ului solicitantului/partenerului

    câte un anunţ postat pe diferite platforme regionale şi naţionale online/secţiuni web dedicate proiectului pe site-ul solicitantului/partenerului, la începerea fiecărei activităţi: campania de conştientizare (1 anunţ), consilierea profesională (1 anunţ), formarea profesională (1 anunţ); acţiuni inovative (1 anunţ). Total anunţuri - 4 anunţuri

    1 pagina Facebook a proiectului
  • Rezultate A1.1 

    2 evenimente regionale de informare în Regiunea Centru

    2 întâlniri de lucru cu instituţii colaboratoare din regiuni (faţă în faţă sau prin mijloace online, cu utilizare TIC)

    4 anunţuri - publicate in mass media, la nivelul regiunii

    1 material informativ (flyer), privind respectarea principiilor orizontale, cu accent pe accesibilitatea persoanelor cu dizabilităţi
  • Rezultate A1.2

    1 metodologie selecţie şi recrutare grup ţintă, ce va participa la acţiunile de sprijin organizate in proiect

    1 calendar al activităţii de selecţie şi recrutare grup ţintă difuzat prin diverse canale de comunicare

    601 dosare înscriere persoane GT+10 persoane rezervă

    1 proces verbal de selecţie a GT, ce va participa la acţiunile de sprijin organizate în cadrul proiectului
  • Rezultate A2 

    1 Metodologie de derulare proces consiliere profesională

    601 întâlniri individuale de consiliere profesională

    601 planuri de acţiune individuale elaborate pentru angajaţii din GT

    601 angajaţi din grup ţintă consiliaţi profesional 
  • Rezultate A3 

    1 plan de formare elaborat şi actualizat lunar

    minim 2 grupe de formare organizate pentru cursuri calificare pentru „Confecţioner asamblor articole textile"

    minim 2 grupe de formare organizate pentru cursuri calificare pentru „Lucrător in structuri pentru construcţii"

    minim 13 grupe de formare organizate pentru cursuri calificare pentru „Competenţe digitale de utilizare a tehnologiei informaţiei ca instrument de învăţare şi cunoaştere"

    minim 2 grupe de formare organizate pentru cursuri calificare pentru programul de formare „Competente sociale si civice"

    601 angajaţi care participă la un program de formare profesională

    487 de angajaţi sunt certificaţi la finalizarea programelor de formare

    78 angajaţi care obţin un certificat de calificare în conformitate cu prevederile OG nr.129/2000

    1 mapă virtuală a cursantului distribuită cursanţilor pentru fiecare tip de program de formare

    1 modul integrat în designul programelor de formare cu titlul „Principii orizontale şi teme secundare

    promovate în cadrul programelor de formare profesională pentru angajaţi"

  • Rezultate A4 

    1 Ghid „Bune practici inovative pentru creşterea participării la formarea profesională continuă a angajaţilor"

    1 „Regulament cadru pentru formarea profesională continuă a angajaţilor"

    2 conferinţe regionale anuale cu tema „Tehnologii avansate şi competenţe necesare pentru creşterea

    activităţii economice"

    1 reţea informală de promovare a dezvoltării de competenţe angajaţi/angajatori înfiinţată în cadrul proiectului

     

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.mfe.gov.ro

 

 

Denumire organizație: Asociația Pakiv România

CUI: 18115500

Nr. de la Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor: 42 / 27.10.2005;

Adresa poștală: Str Emil Racoviță, Nr. 76, Alba Iulia, Județul Alba

Tel. / Fax: 0258811170

E-mail: pakiv_romania@yahoo.com

Facebook: Asociatia Pakiv Romania

Persoană de contact: Gruia Ioan Bumbu


 
 
 

 

Copyright 2017 © pakiv.ro Webmaster www.virtualsolution.ro

 

http://pakiv.ro