Stimate Domn/ Stimata Doamna,
Asociaţia PAKIV România, Beneficiar in cadrul proiectului ASOV-Antreprenori sociali în oraşul viitorului COD SMIS 312198, proiect finanţat prin Program Educaţie şi Ocupare (PEO) 2021-2027, achizitioneaza Autoturism in sistem leasing operaţional pentru buna implementare a activitatii A 1.2, A1.4, A 1.6 si A 2.2, conform specificaţiilor tehnice mai jos menţionate.
Nr.crt. |
Denumire produse/ servicii/ lucrări |
Specificatii tehnice minime |
Cantitate |
1 |
Autoturism in sistem leasing operaţional |
- Autovehiculul transport persoane face obiectul unui contract de achiziţii publice de servicii in sistem leasing operaţional/chirie lunară. - Autovehiculul va trebui să îndeplinească condiţii de fiabilitate, securitate, confort, echipare şi protecţie ambientală în conformitate cu ultimele standarde în vigoare. - Caroseria va fi prevăzută cu uşi de acces a pasagerilor distincte faţă de uşa de acces a şoferului. - Perioada în care autoturismul care face obiectul achiziţiei nu va depăşi 29 luni de la semnarea contractului/ofertei, nu mai tarziu de 31.03.2027 rata de leasing va fi calculată începând cu data procesului verbal de recepţie a autoturismului; - Autoturismul pus la dispoziţie va fi însoţit de următoarele documente, în limba română, necesare pentru a asigura condiţii optime utilizatorului:
|
1 |
Cerinţele minime generale ce trebuie sale indeplineasca autovehiculul
Ofertantul va include in oferta tehnica urmatoarele elemente:
- Specificatii tehnice, prin care sa demonstreze corespondenţa propunerii tehnice cu specificaţiile invitaţiei de participare,
Termenul de livrare maxim acceptat este de 20 zile de la semnarea contractului între părţi.
Nr. crt. |
Parametri tehnici şi funcţionali |
Cerinţele beneficiarului |
1. |
Destinaţie |
Transport persoane |
2. |
Tipul motorizării |
1.5- 2.2 litri |
3. |
Tracţiune |
Cu opţiune tracţiune integrală |
4. |
Tip carburant |
Electric / Hibrid |
5. |
Putere |
Minim 150 CP |
6. |
Capacitate cilindrică |
Intre 1500-2200 cmc |
7. |
Transmisia |
Cutie de viteze automata |
8. |
Locuri |
Min 5 locuri |
9. |
Sistemul de rulare |
Jante aliaj între 19-21 inch cu anvelope pentru uz rutier, care sa asigure circulaţia autoturismului pe drumurile publice in siguranţa, pentru toate stările meteorologice. Pneuri pentru sezonul de vara . |
10. |
Norma de poluare |
Minim Euro 6 |
11. |
Direcţia |
Servo asistata |
12. |
Închidere |
Centralizata |
13. |
Siguranţa
|
- Servicii la distanta; - Servicii de navigare; - Asistent activ pentru mentinerea benzii de rulare; - Asistent activ directie; - Avetizare si atenuare a coliziunilor frontale; - Airbag central - Sistem monitorizare presiune pneuri; - Asistent activ de limitare a vitezei(pilot automat); - Sistem de control a emisiilor de carbon; - Asistent activ DISTRONIC - Pachet parcare 360; - Senzori de parcare; - ABS, ESP; - Semnalizare acustica temporizata si vizuala prindere centuri de siguranţă pentru toate locurile - Airbag-uri laterale anterioare - Airbag-uri laterale posterioare - Airbag şofer si pasager (cu posibilitate de dezactivare dreapta fata) - Frâna de parcare electrica - Sistem de avertizare coliziune frontala - Centuri de siguranţă posterioare (3) auto rulante, cu pretensionare - Sistem de asistenta la coborârea pantelor Sistem de frânare autonom cu sistem de recunoaştere a pietonilor - Centuri de siguranţă anterioare cu pretensionare si limitator de sarcina |
14. |
Confort pasageri |
- Scaune confort; - Climatizare automata pe 2 zone - Rulou acoperire portbagaj - Guri de ventilaţie pentru locurile din spate - Comenzi audio pe volan - Scaune fata stanga dreapta ajustabil electric cu functie de memorare; - Geamuri posterioare acţionate electric - Servodirecţie activa - Computer de bord - Hayon cu acţionare electrica - Incinta portbagaj cu iluminare - Geamuri anterioare acţionate electric, automate, cu senzor de obstacol - Volan îmbrăcat in piele - Parasolar şofer si pasager cu oglinda - Display color de min. 3.5" integrat in instrumentele de bord - Priza de curent min 12V - Faruri reglabile cu aprindere automata - Închidere centralizata cu telecomanda - Covoraşe - Torpedo cu iluminare - Lumini de curtoazie in usi - Cruise control - Lumini de zi - Sistem multimedia cu sonorizare - Oglinzi exterioare reglabile electric, încălzite, cu carcasa in culoarea caroseriei - Start&Stop - Suport pahare pe tunelul central - Senzor temperatura exterioara - Volan reglabil in înălţime si axial - Buton de pornire |
15. |
Alte dotări obligatorii |
Pachetul Legislativ obligatoriu conform Ord. 2218/2005, respectiv trusa medicală, triunghi reflectorizant şi extinctor. |
16. |
Stare autoturism |
Rulat între 0-10.000 km |
Garantii
Garanţia tehnică pentru autovehicul va fi de minim 29 luni de la data livrării către beneficiar, dar nu mai târziu de data de 31.03.2027.
Număr de km estimaţi : 15.000 km/an
Criteriul pentru atribuirea contractului de achiziţie publica
Atribuirea contractului de achiziţie publică se va efectua în baza aplicării criteriului de atribuire ,,preţul cel mai scăzut", conform art.187, alin. (3), lit. a), din Legea 98 / 2016 privind achiziţiile publice.
Cerinţele impuse de către autoritatea contractantă prin caietul de sarcini sunt considerate cerinţe minimale şi obligatorii pe care trebuie să le îndeplinească oferta.
Modul de întocmire şi pezentare a ofertei
Oferta va fi elaborată respectând ordinea şi configuraţia specificaţiilor tehnice stabilite de către autoritatea contractantă prin prezenta invitaţie de participare, astfel încât să poată fi comparată cu celelalte oferte.
Durata de valabilitate a ofertelor va fi de minim 5 zile. Orice ofertă valabilă pentru o perioadă mai mică de 5 zile va fi respinsă de comisia de evaluare ca fiind neconformă.
Prezentarea ofertei se va face, indicând dotările (minim cele incluse în prezenta invitaţie de participare), precum şi calculele ratelor lunare pentru întreaga perioadă de 29 luni, dar nu mai târziu de data de 31.03.2027, în care se derulează contractul.
Ofertele elaborate vor respecta în totalitate cerinţele din prezenta invitaţie de participare, considerate cerinţe minimale.
În cadrul ofertelor va fi precizată şi durata de garanţie tehnică, care nu trebuie să fie mai mică decât cea prevăzută în prezenta invitaţie de participare. Orice perioadă mai mică a garanţiei tehnice decât cea specificată în caietul de sarcini va conduce la declararea acelei oferte ca fiind neconformă.
Propunerea tehnica
Propunerea tehnică va cuprinde specificaţii tehnice astfel încât să se poată compara cu condiţiile prevăzute în caietul de sarcini.
Propunerea tehnică va cuprinde de asemenea:
- Se va prezenta o descriere a specificaţiilor tehnice pentru performanţă tehnică şi economică, astfel încât vehiculul ofertat să fie eficient din punct de vedere energetic respectând normele de poluare la data ofertării, să înregistreze valori ale emisiilor de CO2, particule şi alte elemente poluante, scăzute raportate la necesităţile autorităţii contractante (caracteristicile tehnice ale autovehiculului).
- Specificaţii tehnice, prin care să demonstreze corespondenţa propunerii tehnice cu specificaţiile caietului de sarcini ,
- Termenul de livrare nu va depăşi 20 zile de la semnarea contractului.
Propunerea financiară
Propunerea financiară va cuprinde, în mod obligatoriu, următoarele informaţii:
1. Va cuprinde informaţii cu privire la preţ, asigurări, orice alte tarife incluse şi considerate obligaţii ale beneficiarului, modalităţi de plata, calculul ratelor (chiriei) pentru întreaga perioada in care se derulează contractul de închiriere autoturism, precum şi alte eventuale condiţii financiare şi comerciale legate de derularea contractului.
2. Pachetul de întreţinere va include:
Inspecţii tehnice periodice (ITP) şi reparaţiile recomandate cu ocazia acestora, Reviziile periodice conform cu recomandarea producătorului,
Întreţinere neprevăzuta: reparaţii şi/sau înlocuiri (cauzate de defectări)
Eventualele defecţiuni generate de defecte de fabricaţie vor fi in sarcina furnizorului, fără plata suplimentara din partea beneficiarului.
Propunerea financiara va conţine de asemenea propunerea de contract de închiriere autoturism.
Livrarea şi recepţionarea autovehiculului:
Recepţia autovehiculului se va face după cum urmează:
Vehiculul trebuie sa fie predat către Achizitor la sediul acestuia, respectiv Asociaţia PAKIV România Alba Iulia str. Emil Racoviţă nr. 76.
Înainte de livrarea vehiculului, Furnizorul va trebui:
- sa constate ca vehiculul este conform;
- sa controleze ca este dotat cu documentaţia de bord
- sa verifice ca vehiculul sa fie dotat cu doua rânduri de chei, documentaţie care conţine eventualele coduri pentru pornirea manuala in caz de urgenţa, dublura la telecomanda antifurt (daca este prevăzut);
- sa verifice existenţa pachetului legislativ şi accesoriile prevăzute (covoraşe interioare);
- sa verifice ca vehiculul sa nu prezinte daune vizibile.
În momentul predării, concomitent, responsabilul numit de achizitor şi responsabilul furnizorului, vor trebui sa efectueze verificările de mai sus şi sa întocmească un Proces verbal de Predare-primire care reprezintă documentul prin care achizitorul preia vehiculul pe toata durata Contractului. Procesul verbal de predare-primire va trebui sa conţină minim următoarele informaţii, cu posibilitatea de a adăuga eventuale informaţii ulterioare utile care pot sa fie evaluate de Achizitor:
- Descriere vehicul, număr de înmatriculare, şasiu, culoare, accesorii, inventar;
- Km la livrare;
- Data şi ora livrării;
- Eventuale reclamaţii.
Procesul verbal trebuie sa fie redactat in trei exemplare, de reprezentatul furnizorului împreună cu personalul Achizitorului şi va trebui sa fie semnat de ambii. Doua exemplare ale procesului verbal rămân la Achizitor, dintre care unul la bordul vehiculului, iar un exemplar la Furnizor;
Orice viciu, defect de funcţionare sau defecţiune la vehicul care face ca acesta sa nu poată fi folosit sau sa reprezinte un pericol in funcţionare, va fi anunţat de Achizitor Furnizorului imediat folosindu-se de un Call Center sau adresându-se punctului de asistenţa stabilit cu furnizorul.
Furnizorul garantează că, la data recepţiei, autovehiculul corespunde normelor tehnice in vigoare precum şi cerinţelor din prezenta invitaţie de participare.
Modalităţi de plată
Plăţile ratelor de închiriere autoturism se va efectua in Lei.
Plata se va face in maxim 30 zile de la data acceptării şi înregistrării facturii la sediul beneficiarului.
Va rugam sa ne transmiteti o oferta (deviz), în conformitate cu formularele obligatorii pe care le găsiţi pe site-ul Asociaţiei PAKIV România - www.pakiv.ro cel tarziu la data de 31.10.2024, ora 17:00, la adresa achizitorului din Alba Iulia, Str. Emil Racoviţă, nr. 76, judeţ Alba, telefon 0258811170 sau pe e-mail, la adresa pakiv_românia@yahoo.com pentru reperele detaliate mai sus.
Fiecare ofertant are obligaţia de a depune, impreună cu oferta tehnico-financiară, următoarele documente obligatorii:
a) declaraţie privind neincadrarea in prevederile referitoare la conflictul de interese din Legea nr. 98/2016;
b) Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 de zile;
c) Perioada de valabilitate a ofertei este de 5 zile.
Documente
Data: 29.10.2024
Denumire organizație: Asociația Pakiv România CUI: 18115500 Nr. de la Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor: 42 / 27.10.2005; Adresa poștală: Str Emil Racoviță, Nr. 76, Alba Iulia, Județul Alba Tel. / Fax: 0258811170 E-mail: pakiv_romania@yahoo.com Facebook: Asociatia Pakiv Romania Persoană de contact: Gruia Ioan Bumbu |
|
Copyright 2017 © pakiv.ro | Webmaster www.virtualsolution.ro |