Pakiv - România

 

Alba Iulia, Alba, ROMÂNIA
Str. Emil Racoviță, Nr. 76

 

Înapoi la achiziţii

 

 

Asociaţia PAKIV România, Partener in cadrul proiectului „Ocupare pentru tinerii NEETS din Regiunea Centru" COD SMIS 154667, proiect finanţat prin Programul Operaţional Capital Uman, achizitioneaza servicii de inchiriere autoturism pentru buna implementare a activitatii A1.2, conform specificaţiilor tehnice mai jos menţionate.

 

Nr.crt.

Denumire produse/ servicii/ lucrări

Specificatii tehnice minime

Cantitate

1

Servicii inchiriere autoturism

-        Autovehicolul va trebui să îndeplinească condiţii de fiabilitate, securitate şi confort, echipare si protectie ambientală în conformitate cu ultimele standarde în vigoare;

-        Caroseria va fi prevăzută cu uşi de acces al pasagerilor distincte faţă de uşa de acces a şoferului;

-        Perioada în care autoturismul care face obiectul prezentului dosar de achiziţie nu va depăşi 14 luni de la semnarea contractului de servicii, rata de inchiriere autoturism va fi calculată începănd cu data semnării procesului verbal de recepţie a autoturismului;

-        Autoturismul pus la dispoziţie va fi însoţit de următoarele documente, în limba română, necesare pentru a asigura condiţii optime utilizatorului:

  • Certificat de înmatriculare în original;
  • Carnetul de întreţinere şi de garanţie al autoturismului;
  • Manualul de întreţinere şi de utilizare al autoturismului;
  • Asigurare facultativă auto de tip CASCO;
  • Carte verde în original.

1

 


Cerinţele  minime  generale  ce  trebuie  sale indeplineasca  autovehiculul

Ofertantul va include in oferta tehnica urmatoarele elemente:

-        Specificatii tehnice, prin care sa demonstreze corespondenţa propunerii tehnice cu specificaţiile invitaţiei de participare,

-        Pliante şi documente din care sa rezulte elemente constructive şi performanţele tipului de produs ofertat şi orice alte informatii pe care ofertantul le considera necesare,          

-        Graficul cu reviziile ce trebuie efectuate în perioada inchirierii autoturismului

Termenul de livrare maxim acceptat este de 10 zile  de  la  semnarea contractului de ambele părţi implicate.

Nr. crt.

Parametri tehnici şi funcţionali

Cerinţele beneficiarului

1

Destinaţie

Transport persoane

2

Tipul motorizării

1.5- 2.2 litri

3

Tip carburant

Diesel (Motorina)

4

Putere

Minim 180 CP

5

Capacitate cilindrică

Intre 1500-2200 cmc

6

Transmisia

Cutie de viteze automata

7

Locuri

5 locuri

 

 

8

 

 

Sistemul de rulare

Jante aliaj 16-19 inch cu anvelope pentru uz rutier, care sa asigure circulaţia autoturismului pe drumurile publice in siguranţa, pentru toate stările meteorologice. Pneuri pentru sezonul de vara si respectiv de iarna.

9

Consum mediu declarat

(1/100 km)

max 7,5 litri/100km

 

10

   Norma de poluare

Minim Euro 6

11

Direcţia

Servoasistata

12

  Închidere

Centralizata, cu telecomanda acţionată de la distanta.

 

13

 

Siguranţa

 

 

 

 

 

 

Airbeg frontal pentru şofer şi pasager, Airbag-uri laterale anterioare, Airbag-uri laterale posterioare

Alertă atenţie şofer

Centuri de siguranţă în 3 puncte faţă/spate

Servofrână + asistenţă la frânare de urgenţă

Senzori de parcare posteriori

   Sistem anti-incendiu

Sistem de monitorizare a presiunii in pneuri

  Tetiere reglabile

ABS, ASR, BAS, EBD

14

Confort pasageri

Climatizare automata pe 2 zone

Comenzi audio pe volan

Computer de bord

Covoraşe

Cruise control

Faruri reglabile cu aprindere automata

Geamuri anterioare acţionate electric, automate, cu senzor de obstacol

  Geamuri posterioare acţionate electric

Guri de ventilaţie pentru locurile din spate

Închidere centralizata cu telecomanda

Incinta portbagaj cu iluminare

Lumini de curtoazie in uşi

Lumini de zi

Luneta atermica

Oglinzi exterioare reglabile electric, încălzite, cu carcasa in culoarea caroseriei

Priza de curent 12V

Proiectoare de ceata

  Rulou acoperire portbagaj

Scaun şofer si pasager reglabile manual pe 6 direcţii

Senzor de ploaie

Senzor temperatura exterioara

Spaţiu de depozitare pe partea şoferului

Stopuri cu led-uri

Tetiere anterioare si posterioare (3), reglabile in înălţime

Torpedo cu iluminare

Volan reglabil in înălţime si axial

 

15

 Alte dotări obligatorii

Roată de rezervă

Trusă de scule, cheie specială pentru demontat roţi

Pachetul Legislativ obligatoriu conform Ord. 2218/2005, respectiv trusa medicală, triunghi reflectorizant şi extinctor.

16

 Stare autoturism

Rulat între 0-40.000 km

 

Garantii        

Garanţia tehnica pentru autovehicul va fi de minim 14 luni de la data livrarii catre beneficiar, dar nu mai tarziu de data de data finalizării proiectului, respectiv 27.12.2023.

Numar de km estimaţi: 50.000 km/an

Criteriul pentru atribuirea contractului de achiziţie publica

Atribuirea contractului de achiziţie publica se va efectua in baza aplicarii criteriului de atribuire ,,preţul cel mai scăzut", Ordinul ministrului Fondurilor Europene nr. 1284/08.08.2016

Cerinţele impuse de catre Achizitor prin prezenta invitaţie de participare sunt considerate cerinţe minimale şi obligatorii pe care trebuie să le îndeplinească oferta.

Modul de întocmire şi pezentare a ofertei

Oferta va fi elaborata respectând ordinea şi configuraţia specificaţiilor tehnice stabilite de  catre  Achizitor  prin  prezenta invitaţie de participare,  astfel  încât  să   poata   fi comparată cu celelalte oferte.    

Durata de valabilitate a ofertelor va fi de minim 90 de zile.

Prezentarea  ofertei se va face, indicând dotările (minim cele incluse in prezenta invitaţie de participare), precum şi calculele ratelor lunare (chiriei) pentru întreaga  perioada de  14 luni, in   care  se  deruleaza  contractul  de servicii inchiriere autoturism.

Ofertele elaborate vor respecta in totalitate cerinţele din prezenta invitaţie de participare, considerate cerinte minimale.

Ofertele vor conţine cheltuieli, considerate obligaţii de plata pentru beneficiar inclusiv sumele referitoare la asigurari (poliţa CASCO, RCA, rovigneta, taxa inmatriculare, cost numere provizorii şi definitive).

In cadrul ofertelot va fi precizata şi durata de garanţie tehnica, care nu trebuie sa fie mai mica decat cea prevazuta in prezenta invitaţie de participare. Orice perioada mai mica a garanţiei tehnice decât cea specificata in invitaţia de participare va conduce la declararea acelei oferte ca fiind neconforma.

Propunerea tehnica

Propunerea tehnica va cuprinde specificaţii tehnice astfel încât sa se poată compara cu condiţiile prevăzute in invitaţia de participare.

Propunerea tehnica va cuprinde de asemenea:

Termenul de livrare,

Termenul de garanţie pentru exploatarea normala a bunului care va fi de minim 14 de luni, dar nu mai târziu de data de 27.12.2023

Unităţile specializate (service) unde vor fi remediate eventualele defecţiuni, vor fi efectuate reviziile periodice etc.

Se va prezenta o descriere a specificaţiilor tehnice pentru performanţa tehnica şi economică, astfel încât autovehiculul ofertat sa fie eficient din punct de vedere energetic respectând normele de poluare la data ofertării, sa înregistreze valori ale emisiilor de CO2, particule şi alte elemente poluante, scăzute raportate la necesităţile Achizitorului (caracteristicile tehnice ale autovehiculului).

Specificaţii tehnice, prin care sa demonstreze corespondenţa propunerii tehnice cu specificaţiile invitaţiei de participare.

Pliante şi documente din care sa rezulte elemente constructive şi de performanţă ale tipului de produs ofertat şi orice alte informaţii pe care ofertantul le considera necesare.

Graficul cu revizii ce trebuie efectuat in perioada închirierii autoturismului, explicit in ce constau acestea, eventualele materiale sau piese de schimb necesare.

La livrare autovehiculul va fi însoţit de certificate de conformitate emise de către producător in copie, originalul fiind transmis cumpărătorului-firma de inchiriere).

Termenul de livrare nu va depăşi 10 zile calendaristice de la semnarea contractului de ambele părţi implicate.

 

Propunerea financiară

Propunerea financiară va fi elaborată în conformitate cu formularul pus la dispoziţie de către Achizitor şi va cuprinde, în mod obligatoriu, următoarele informaţii:

1.     Va cuprinde informaţii cu privire la preţ, asigurări, orice alte tarife incluse şi considerate obligaţii ale beneficiarului, modalităţi de plata, calculul ratelor (chiriei) pentru întreaga perioada in care se derulează contractul de servicii închiriere autoturism, precum şi alte eventuale condiţii financiare şi comerciale legate de derularea contractului.

2.     Propunerea financiară trebuie sa conţină de asemenea şi scadenţarul de plăţi lunare pe toata perioada de închiriere.

3.     Valoarea ofertată va fi detaliată atât în lei, cât şi în euro, cursul valutar BNR de la data elaborării ofertei.

4.     Rata va conţine toate costurile solicitate inclusiv:

Chiria,

Taxa de înmatriculare,

Cost numere înmatriculare(provizorii),

Cost numere definitive,

Cost rovigneta,

Cost asigurare CASCO pentru întreaga perioada de închiriere,

Cost asigurare RCA pentru întreaga perioada de închiriere,

Cost pachet întreţinere,

Orice alte cheltuieli considerate obligaţii ale beneficiarului.

5.     Pachetul de întreţinere va include:

Inspecţii tehnice periodice (ITP) şi reparaţiile recomandate cu ocazia acestora, Reviziile periodice conform cu recomandarea producătorului,

Întreţinere  neprevăzuta:  reparaţii   şi/sau  înlocuiri  (cauzate de  defectări)

 

Eventualele defecţiuni generate de defecte de fabricaţie vor fi in sarcina furnizorului, fără plata suplimentara din partea beneficiarului.

Propunerea   financiara   va  conţine de  asemenea propunerea  de  contract            de servicii închiriere autoturism.

 

Livrarea şi recepţionarea autovehiculului:

Recepţia autovehiculului se va face după cum urmează:

Vehiculul   trebuie  sa  fie predat către Achizitor la sediul acestuia,  respectiv  Asociaţia PAKIV România  Alba Iulia str. Emil Racoviţă nr. 76.

Înainte de livrarea vehiculului, Furnizorul va trebui:

-       sa constate ca vehiculul este conform;

-       sa controleze ca este dotat cu documentaţia de bord

-       sa verifice ca vehiculul sa fie dotat cu doua rânduri de chei,  documentaţie  care  conţine eventualele coduri pentru pornirea manuala in caz de urgenţa, dublura la telecomanda antifurt  (daca este prevăzut)

-       sa verifice existenţa pachetului legislativ şi a dispozitivelor de urgenţa (trusa medicala, 2 triunghiuri reflectorizante, extinctor) şi accesoriile prevăzute  (covoraşe interioare);

-       sa verifice ca vehiculul sa nu prezinte daune vizibile.

În momentul predării, concomitent, responsabilul numit de achizitor şi responsabilul furnizorului, vor trebui sa efectueze verificările de mai sus şi sa întocmească un Proces verbal de Predare-primire care reprezintă documentul prin care achizitorul preia vehiculul pe toata durata Contractului. Procesul verbal de predare-primire va trebui sa conţină minim următoarele informaţii,  cu posibilitatea de a adăuga eventuale informaţii ulterioare utile care pot sa fie evaluate de Achizitor:

-       Descriere vehicul, număr de înmatriculare, şasiu, culoare, accesorii, inventar;

-       Km la livrare;

-       Data şi ora livrării;

-       Eventuale reclamaţii.

Procesul verbal trebuie sa fie redactat in trei exemplare, de reprezentatul furnizorului împreună cu personalul Achizitorului şi va trebui sa fie semnat de ambii. Doua exemplare ale procesului verbal rămân la Achizitor, dintre care unul la bordul vehiculului, iar un exemplar la Furnizor;

Toate cheltuielile de livrare cad in sarcina Furnizorului;

Orice viciu, defect de funcţionare  sau  defecţiune  la vehicul  care  face  ca acesta  sa nu poată fi folosit sau sa reprezinte un pericol in funcţionare, va fi anunţat de Achizitor  Furnizorului imediat folosindu-se de un Call Center sau adresându-se punctului de  asistenţa stabilit cu furnizorul.       

În toate cazurile descrise, Furnizorul va trebui sa garanteze ca vehiculul predat este alimentat cu cel puţin 5 (cinci) litri de carburant.

Furnizorul garantează că, la data recepţiei, autovehiculul corespunde normelor tehnice in vigoare precum şi cerinţelor din prezenta invitaţie de participare.

 

Modalităţi   de plată

Cu ocazia încheierii contractului de servicii inchiriere autoturism nu se va constitui avans.

Plăţile ratelor de închiriere autoturism se va efectua in Lei.    

Plata se va face in maxim 30 zile de la data acceptării şi înregistrării facturii la sediul beneficiarului.

Va rugam sa ne transmiteti o oferta (deviz), în conformitate cu formularele obligatorii pe care le găsiţi pe site-ul Asociaţiei PAKIV România - www.pakiv.ro cel tarziu 28.10.2022, la adresa achizitorului din Alba Iulia, Str. Emil Racoviţă, nr. 76, judeţ Alba, telefon 0258811170 sau pe e-mail, la adresa pakiv_românia@yahoo.com pentru reperele detaliate mai sus.

Fiecare ofertant are obligaţia de a depune, impreună cu oferta tehnico-financiară, următoarele documente obligatorii:

a) declaraţie privind neincadrarea in prevederile referitoare la conflictul de interese din Legea nr. 98/2016;

b) Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 de zile;

c) Perioada de valabilitate a ofertei este de minim 90 zile.

 

Documente:

Invitaţie de participare

Formulare

 

Data: 26.10.2022

 

Denumire organizație: Asociația Pakiv România

CUI: 18115500

Nr. de la Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor: 42 / 27.10.2005;

Adresa poștală: Str Emil Racoviță, Nr. 76, Alba Iulia, Județul Alba

Tel. / Fax: 0258811170

E-mail: pakiv_romania@yahoo.com

Facebook: Asociatia Pakiv Romania

Persoană de contact: Gruia Ioan Bumbu


 
 
 

 

Copyright 2017 © pakiv.ro Webmaster www.virtualsolution.ro

 

http://pakiv.ro